Prag, dag 4



Måndag och vår sista dag i Prag. Vi startade dagen med att bara strosa runt bland smågator och affärer. Dagen innan hade vi, vad vi tror var hittat Prags hippaste café, som vi idag återvände till, för att värma oss med en god kopp te eller varm choklad. Deras bakverk gick inte av för hackor. Underbart är kort, som man brukar säga. 100 procent njutning som går över i någon slags illamående fas där man bara ångrar sitt smörintag. Lunchen intogs senare på gamla stadens torg bland alla dess småstugor med mat. Jag tuggade glatt i mig till dessert fem chokladdoppade saftiga jordgubbar, som jag sent kommer att glömma. Mums.

Här avrundar vi vår resa med finaste Caroline och Kristoffer och kan inte annat än att säga att en mer lyckad weekend kan man nog inte önska sig. Prag är verkligen ett resmål man bör ha i bagaget och jag rekommenderar alla att åka dit. Dock om möjligen kanske ännu finare att åka till under våren eller försommaren. Men ett snötäckt Prag, är inte fel det heller. Ahoj!


Kommentarer
Postat av: Kim

Bra inlägg älskling.

2010-12-08 @ 16:01:00
Postat av: Carro

Det verkar som om ni haft en helt fantastisk weekend. Så avis jag blir! Jätte jätte fina bilder!!

Skönt att ha dig hemma!

Puss

2010-12-08 @ 16:33:08
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0