Julbord och bebismys



Igår, söndags möte alla kusiner med familjer upp våra kära farmor och farfar för att avnjuta ett mastigt julbord tillsammans. Det var gott och jag åt som vanligt alldeles för mycket. Lilla Saga som nästan blivit två år, dansade runt julgranen medans lilla Jakob som har hunnit bli hela 3 månader låg och njöt i allas famnar. Jag försökte roffa åt mig honom mest, och fick honom mysigt nog att somna, så då fick han stanna kvar hos mig. Bra knep. Sötaste lillpojken. Hann med de sista minuterarna framför vinterstudion när vi kommit hem, och grämde mig för att jag är så lat. Fy fasen vad grymma dem är. Men idag har jag i alla fall fått en stjärna, den första på väldigt, väldigt länge. Jag åkte till gymmet i tron om att köra ett tufft bodypump pass, men då är det inställt och ersatt med något funktionellstyrketräningspass. Suck. Passet jag gick på var bra, men ni vet när man är inställd på något, så blir det ändå inte bra. I morgon blir det combat, och nåde den som ställer in detta magiska drömpass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0