Härligt vinterväder



Efter ett arbetspass med flera skratt igår var jag såå nära att bege mig hemåt, till soffan och pepparkaksburken. Men har man bestämt träning så har man. Det var bara att bita ihop. Bodycombat med Caroline var bestämt sedan tidigare. Att vara två, är så himla mycket bättre. Att mygla blir inte lika lätt. Man tränar för bådas skull. Att skaffa sig en träningskompis, särskilt under höst och vintermånaderna, är verkligen att rekommendera. Då det nalkas Pragresa på fredag, kan det bli lite tajt med min ihopsamling av de tre stjärnorna. Igår, hamnade första stjärnan på raden. Idag, andra. Det trodde jag aldrig. Vaknade till ett vintervitt Skåne. Isande kallt. Säkert tio minusgrader. Ovanligt kallt för Skåne. Men klär man sig bara rätt, så finns det inget bättre än att andas in och njuta av det härliga vädret. Och varma kläder, det har jag gått om. Det handlar om att klä sig i olika lager. Rätt lager på rätt plats. Först tänkte jag mig en löprunda, men ångrade mig och traskade ut på en powerwalk, innan frukost istället. Nu peppar jag mig själv för morgondagens träningspass och tredje och sista stjärnan för veckan. Hur ser din träningsvecka ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0