Bästa starten

Hepp, hepp. Julveckan är här och det är stress, stress. Jobbar in i det sista. Samtidigt skall boendet skina, julklapparna skall slåss in, de sista skall inhandlas, jag ska hinna med att träna, laga mat och fixa och trixa. Puh, blir trött bara jag tänker på det. Utomhus faller snön och det är vitt fint vinterlandskap utanför fönstret. Startade veckan på allra bästa sätt, med nya realesen av body pumpen. Bästa pumpmixen ever. Sjukt bra musik som gör att man klämmer fram det där sista från varje muskelfiber i kroppen. Mina muskler nästan exploderade idag. Yeah, så roligt.


Kommentarer
Postat av: Caroline P.

Du är så flitig söta du! Önksar er en riktigt mysig jul:-) Låter härligt med Body Pump! Längesedan man kände svetten rinna efter ett hårt träningspass, i sommar skall jag sakta men säkert försöka komma back on track. Då har jag även vår fina Emmaljunga "pansarvagn" så att även armarna kommer får sin beskärda del;-) Sedan väntar tusingar i Pålsjö...eller inte! Det var galet! Fast egentligen var Vallåsen galnare...i alla fall grymt jobbigt!

Ha en bra kväll, ses 2morrow!



Puss och Kram!

2010-12-20 @ 18:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0