Somrigt gott



Inte ett inlägg sedan i söndags. Illa. Men jag har en vettig förklaring till den totala bloggtorkan. På jobb har det varit minst sagt fartfyllda dagar med adrenalinkick efter adrenalinkick, vilket har resulterat att jag varit helt utslagen på kvällarna. Idag, onsdag är jag ledig och kan pusta ut.

Söndagens slappedag fortsatte i matens tecken. På kvällen slog vi till med varm nyponsoppa, mandelbiskvier och vaniljglass. Somrigt gott. Mums.


I måndags på jobb, precis innan jag skulle sluta, böjde jag mig ner och då sa det pang bak i ländryggen. Inte för att jag vet hur det känns att ha ryggskott, men det borde kännas något i den här stilen. Ryggskot i ländryggen (!?). Kunde knappt röra mig, definitivt inte böja mig framåt. Tankar om att hela löpkarriären seglade förbi. Men så illa kan det ju inte vara. Måste vara någon nerv som hamnat i kläm. Inhandlade en riskudda på kvällen. Spenderade sedan kvällen i soffan, liggandes på magen med en varm riskudde på baken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0