Långpass



Söndag och halvägs in i semestern. Startade dagen med ett skönt långpass. Fick ge vika för den fantastiska havsrundan då vinden yrde och himlen såg ut att släppa igenom regnet när som. Virade omkring på typ alla stigar nere i Kronoskogen istället. Träffade på Kim, pussades, och hoppades på ytterligare en träff, men han var för snabb, eller jag för långsam (!?). Tanken var ju 20km, men kände mig rätt mör i kroppen och fantasin dalade i att hitta mer distans så allt som allt blev det 18km, inte fy skam det heller. Pulsen tickade på sådär lagom behagligt som den brukar göra på långpass. Ett kul pass med både asfalt, fina stigar, kringelikrokstigar, stubbar och sten.

Distans: 18km
Tid: 01:47:39
Medeltempo: 5:58 min/km
Medelpuls: 167 slag/min
Maxpuls: 179 slag/min
Kcal: 1233

Får passa på att hylla min barndomsvän Maria, som satte personbästa på milen igår på Midnattsloppet i Göteborg. Hon spurtade i mål på 48:56 min. Så grymt duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0