Brunch på Hamnkrogen



Efter hårda träningspass är energipåfyllning a och o. Vad är då inte bättre än att äta sig mätt på ett gott brunchställe en söndag. Hotel Sand i Båstad tillhör ju min favorit, men med lite tidsbrist i schemat fick det bli Hamnkrogen i Skälderviken istället. Och det ångrar vi oss inte över. Buffé är farligt. Man äter alltid för mycket. Man lär sig aldrig att begränsa sina portioner för att undvika matkoma. Chokladmoussen var inte och leka med och gled sked efter sked ner i magen. En och annan pannkaka kom också ner. Mer än mätta tog vi en sväng ner på stranden. Känns verkligen som hösten är på väg. Jag håller dock tummarna för lite mer sol, så mitt ansikte får sig en uppfräschning under semestern. Känner mig blekare än blekast. En helt underbar söndag som nu kommer avrundas i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0