Bara tapas



HUR KAN DET VARA SÅ SVÅRT. Jag förstår inte hur svårt det kan vara att ta ett bra fotografi på mig. Okej, jag är inte fotogenisk. Men en endaste liten bild som blir bra kan väl ändå kameran bjuda på (!?). Som ni ser ovan bestod halva gårdagskvällen åt att ta en bild, där jag blev bra. Annika blir bra på alla, men jag ser antingen ut som ett barn, en förvånad tönt, bara mongo eller så blundar jag. Kan man gå fotokurser för att fastna på bild? Hur som helst så var det date med Annika, Kristian och lilla söta Lexia ikväll. Daten bestämdes till bara tapas., en nyöppnad restaurang i Ängelholm. Vi beställde in 10 rätter per par och gick bananas i skålarna. Mysig lokal och trevlig stämning. Kvällen fick mycket bra betyg, mestadels för sällskapet, såklart. Men vi blev helt klart mätta och belåtna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0