Vårpromenad



Härlig dag. Strålande väder med blå himmel och en värmande sol som skiner. Efter bankmötet möte jag upp mamma Annika och lilla Lexia. Vi promenerade bort mot Havsbaden och vidare bort mot Skälderviken och Hamnkrogen. Prata av den ena ämnet efter det andra. Väl framme vid Hamnkrogen avnjöt vi varsin god lunch. Jag valde fiskgratängen, som var himmelsk god. Mätta och belåtna begav vi oss hem igen. Gick en vända ner på bryggan vid Klitterhus. Så fint. Längtar till sommaren. Konstaterade att detta blir den optimala strandplatsen med barnvagnen till sommaren. Väl hemma sitter jag nu och smaskar i mig jordgubbar och väntar på att benen skall bli redo för ett träningspass. Långpass eller kenyanskt? Det är frågan det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0