Vårblommor och Converse



Idag är det torsdag, men då jag jobbat en massa kvällar har det inte funnits tid kvar på dygnet till att blogga. Därav ett onsdagsinlägg på en torsdag. Gårdagen startade i alla fall ute i Råå på easy wellness, med ett grymt jobbigt powerplatepass. Passet jag genomförde går igenom i princip alla kroppens stora muskler. Jag tränar 60 sekunderas intervaller, med den näst högsta vibrationshastigheten i cirka 20 minuter och avslutar med 10 minuters massage. Känner träningsvärk i både armar och ben idag. Så någon effekt borde den ha, powerplaten. Jag har dock inte sett någon direkt effekt på kroppen, men jag har ju inte heller varit jätteaktiv på träningsfronten.

Till skillnad från idag, var det strålande vårväder igår. Varför jag passade på att avnjuta lunchen på en solig plats. Framför mig blommade vårblommorna. Fåglarna kvittrade. Solen värmde. Jag tittade på mina Converse och tänkte, nu är det banne mig rätt årstid för tygskor. Jag traskar ju runt med Converse året om. Men igår, då var det helt klart Conversens dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0