Tillbaka i spåret



Efter en veckas vila från löpning, kändes det nu dags att testa formen. Jag begav mig ut med tanken, att ta det lugnt. Med tillsynes supersnabba kläder gled jag fram på Kronoskogens härliga stigar. Vitsippor i backen. Dagens sista solstrålar mellan träden. Så fint. Hittade en ny stig, passet till ära. Allt kändes bra. Kände absolut ingenting i min ljumske. Lättad. Gasade på lite. Sen kom det backar. Och en backe till. Och ytterligare några till. Blev lite trött. Fick några pulstoppar. Återhämtade mig. Och sprang på mot slutet igen. Lusten finns definitivt kvar. Och yes, nu kan jag springa igen.

Tid: 37:45
Distans: 6.88 km
Medel tempo: 5:29 min/km
Max tempo: 3:57
Medel puls: 175 slag/min
Max puls: 190 slag/min
Kcal: 468


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0