Starkare armar


Två powerplatepass avklarade, check. Första passet som genomfördes i måndags, fokuserades på armarna. Passet igår, onsdags, fokuserades på ben och rumpa. På båda passen fick även magen kämpa sig igenom 3 jobbiga övningar. Plankan, en vanlig situps och slutligen en övning som tar på de sneda magmusklerna, brukar vara de som genomförs. Plankan har aldrig tillhört mina favoriter. Och med fötterna placerade på en vibrerande platta, har övningen garanterat inte stigit i graderna. Fy för plankan. Men dock så effektiv. Tror faktiskt jag har börjat märka lite effekt på kroppen efter vibrationerna, framförallt armarna har nog blivit en aningens starkare. Och det kan ju endast bero på övningarna på powerplaten, då jag aldrig annars tränar mina armar. Skönt med lite resultat. Det ger motivation.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det ska bli kul att följa med någon gång!

2010-04-29 @ 21:09:38
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0