Power Plate



Gårdagens träningspass bestod av 30 minuters sköna vibrationer på min sköna power plate. Jag har tänkt ut en ny strategi gällande mina träningspass på power platen. Hittills har jag tränat igenom alla kroppens muskler vid varje träningstillfälle. Jag tänkte nu istället prova på att dela upp musklerna och köra ett pass med bara överkropp och ett pass ben och rumpa. Kanske kan det ge mer effekt?  Igår var det armar, axlar, rygg och mage som fick kämpa sig igenom några jobbiga minuterar. Avslutade med lite skön stretch och massage. Redan efter dessa få gånger jag tränat känner jag stor skillnad på min vighet. Jag fick lära mig en stretchövning som jag skall göra varje gång, för att se om jag blivit någon smidigare i kroppen, och visst har jag blivit det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0