Långfredag och påskmiddag



Nu har vi vinkat hejdå våra fina långfredagsgäster. Kims syskon och deras familjer har varit här och ätit påskmiddag. Vi alla åt för tre personer. Och det sjukaste är att jag fortfarande sitter och trycker godis (!?). Trots matkoma hos dem flesta, fick vi mängder med mat över. Men gott, det var det. Nina hade inhandlat den godaste silen jag ätit, från fiskhuset. Mums. Sex vuxna och fyra barn i vår inte så stora lägenhet lika med trångt, kaos och högljutt. Det var spring, kojbygge i sängen, hopp i soffan, hopp i sängen, mamma hit och mamma dit. Jag och Kim tittade på varandra och tänkte, …(!?). Ha. Men en trevlig kväll, det hade vi alla kategorier. Och bildregnet ni ser ovan är fotat av Emma 8 år. Nu ska jag sova. Lääänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0