Huliganer i centrum

 

Goddagens. Jag måste bara säga, aj vilken träningsvärk jag har idag. Framsida lår har inte riktigt hängt med på mina rörelser på jobb idag. Brukar vanligtvis tycka det är en ganska skön känsla med träningsvärk. Man får liksom ett besked på att man jobbat hårt. Men idag var det inte skönt. Snarare smärta som utstrålade i hela benen i trappor eller benböj. Kan därför konstatera att gårdagens power plate övningar var grymma. Har inte känt ens i närheten av denna effekt på de andra övningarna jag genomfört tidigare. Då vet jag vad som gäller på nästa benpass.

Efter veckans första arbetspass var det dags för ytterligare ett pass på plattan. Dock inga benövningar. På vägen ditt, kom jag mitt i värsta huligangänget. Polisbilar överallt. Hundratals huliganer med masker(!?), kom springande åt alla håll. Blev minst sagt asrädd. Låste dörren och hoppades på det bästa, ingen gasbomb eller slagsmål på motorhuven. Usch, vad hemskt det var. Efter en stund var det fritt fram igen, och på minst sagt darriga ben tog jag mig den korta sträckan bort till Råå.  HIF möter Malmö ikväll. Håll er borta.

Passet fokuserades på armarna. Även dessa övningar var nya. Inte lika bra som benen dock. Får nog leta vidare efter några fler effektiva armövningar. Det blev även mycket stretch och massage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0