Dagens inköp



Shoppingen gav bra utdelning. Kom hem med en hel hög med påsar. Blev tre nya löpartröjor och en keps, räknar skarpt med att min ljumske skall ge med sig. Behövde någon mellantröja, något mellan vindjackan och kortärmad. Resultatet blev två tunna långärmade tröjor, från Nike och Craft. Var tvungen att köpa den blå härliga tröjan från Adidas också, mest för färgens skull. Sedan blev det ett par kornblå shorts som jag hoppas kunna använda flitigt till sommaren. Och den blårandiga från Filippa, kommer bli en ny favorit. Passar bra till shortsen också. Fick med mig en blus från Gina med. Väl tillbaka i Ängelholm, var jag tvungen att besöka butiken, Lita. Lita var min dröm för några år sedan. Där spenderade jag hela min lön, på bara kläder. Idag gick jag därifrån med en underbar klänning och en matchande kofta till denna. Ett linne att ha under koftan, om man istället väljer jeans. En annan helt fantastisk klänning i pistage, kommer helt klart bli en ny favorit. Till denna fann jag också en matchande jacka, men den får dessvärre vänta kvar i butiken tills imorgon, då jag har fyllt kontot igen. Måste säga att jag är galet nöjd med dagens inköp. Mycket bättre att shoppa mycket vid ett och samma tillfälle, och köpa plagg som matchar. Mycket nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0