Hälsomodell

Förmiddagen har ägnats åt studier. Självklart räcker det inte med att bara praktisera ute på klinik utan det ska även göras en examinationsuppgift som skall redovisas under ett seminarium i slutet av nästa vecka. Så idag har jag börjat med att konstruera min hälsomodell, utifrån en minst sagt luddig studiehandledning... Flummiga saker är verkligen inte min grej. Rätt eller fel, klart och tydligt. Det gillar jag.

Nu är det dags för lunch och sen blir det kvällspass på kliniken. Efter det blir det gasen i botten hem för att lägga huvudet på kudden och stiga upp 05:00 för att avverka veckans sista arbetspass. Gissa vem som kommer vara trött imorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0