VACCINERAD

JAHA, DÅ VAR MAN VACCINERAD MOT SVININFLUENSAN. Svininfluensan har ju varit dagens snackis ett bra tag nu, och många olika åsikter har diskuterats. Själv var jag först väldigt skeptisk till om jag skulle vaccinera mig eller inte. Men nu känns det som en självklarhet. Tänkte lite taktiskt i att vaccinera mig nu innan helgen, ifall några biverkningar skulle få för sig att dyka upp. Dem säger ju att ungeför 10-20% drabbas utav en lätt sjukdomskänsla dagarna efter vaccineringen. Och ömhet i armen i drygt en vecka, är en vanlig förekommande biverkning. Ömhet i armen, den biverkan råder nu starkt i min vänstra arm. Jag håller dock tummarna för att detta är det enda jag kommer känna efter vaccinationen. Men som sagt, hellre sjuk i några dagar än kanonsjuk i svinis i flera veckor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0