TRÖTT, TRÖTTARE

TRÖTTAST. Det är passande ord som beskriver mig just nu. Helt slut är jag. Jobbat hela dagen. Kom hem och var trött som aldrig förr. Kände jag för att träna? Nej, inte direkt. Men måndag innebär ju bodystep. Och de två senaste måndagarna har jag haft ursäkter som gjort att jag legat hemma i soffan istället för att träna. Så efter lite argumentation med mig själv så begav jag mig bort till gymmet. Bodystep är ju trots allt veckans favorit pass. Det är tufft, svettigt och superkul. Ett pass där du får allt, kondition, intervalltoppar och styrka. Nu sitter jag här hemma, svettig och nöjd och känner att träningsvärken, den kommer nog infinna sig i de flesta muskler imorn. Men. Det är det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0