So far

har lördagen bjudit på en god frukost med tekakor, kaffe och tidningen. Uselt, Idol - aldrig har så många varit så dåliga, skriver tidningen. Det var mycket falsksång och majoriteten kändes inte som toppskiktet. Men mina favoriter glänste över alla andra och hamnade i toppen bland aftonbladets läsare iallafall. Erik, Tove och Mariette - you rock! Fredagsfinalerna är nu inbokade och jag kommer vara placerad i soffan några fredagar framöver. Helgen innehåller inte bara ledighet utan jag har ägnat några timmar till att inhämta kunskap om den humanistiska inriktningen och den salutogena ansatsen i konstruerandet av min hälsomodell. Intressant, men inte på en lördag.
Jag har nyss varit en kort runda på stan för att inhandla min favorit parfym, Jeanne LANVIN, som tagit slut. Nu ska jag krypa ner i soffan med en varm filt och en kopp tea och läsa min nyss påbörjade bok, Allt för min syster och njuta av helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0