NY VECKA

OCH NYA TAG. Idag är jag trött. Har sovit dåligt och vaknat flera gånger inatt. Klockan ringde fem. Gäsp. Kroppen kan liksom inte slappna av när jag ställer klockan så tidigt. Vaknar alltid flera gånger och kommer aldrig in i den där riktiga djupsömnen. Och då känner man sig liksom inte utvilad när det är dags att gå upp. Jag är en morgon människa, men det innebär inte att 05:00 är okej.

Dagen på affektiva enheten har trots min trötthet varit bra och givande. Är nu inne på sista veckan på psykplaceringen, sen är det tre veckors placering inom primärvården och därefter väntar mina fem efterlängtade veckor på akuten.

Måndag är lika med bodystep för min del, men då jag var så trött på vägen hem kändes det rent ut sagt omöjligt att ta i med en endaste muskel och ett tufft step pass lockade inte alls. Bestämde mig trots allt för att ge mig ut på en powerwalk runda. Inte lika effektivt som ett bodystep pass, men bättre än inget och powerwalk räknas in i de tre måste-passen i veckan. Så jag är nöjd.



Nästa måndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0