Måndag

Helgen har passerat och det är måndag, igen. Helgen har, trots att den gick på tok för fort, varit mycket bra! Jag hann med allt jag skulle och lite där till. Det blev mys med sötaste A och en ny dator utöver allt som redan var inbokat. Tentan gjordes, hemtentan skickades in, håret blev färgat, kalasgod mat hamna i magen och tid med Mamma hanns med. 

Måndagen har tillbringats på psykplaceringen och dagen har varit otroligt givande. Älskar arbetet med människor och sättet man kan påverka deras välmående. Mina förväntningar inom psykiatrin är långt över vad jag kunnat hoppats på och mina fördomar är som bortblåsta. Även om jag inte ser mig själv arbeta inom psykiatrin i framtiden, är detta en erfarenhet som är ovärderlig att bära med sig.

Kvällen kommer bjudas på träning i form utav ett tufft body steppass. Har sedan Tjejmilen, som jag sprang sista augusti, tappat all motivation i vad träning innebär, vilket är jättetrist då jag vet att jag fungerar så mycket bättre när jag tränar. Men nu ska det bli ändring på detta!




Såhär ser min nya hårfärg ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0