GUDOMLIG

det är ordet som beskriver Robert Pattinson. Läste nyligen i en blogg om en undersökning som gjorts om vilket ord som bäst beskriver Twilight hunken. Ordet som röstades fram var gudomlig. Tror faktiskt att jag kan hålla med om detta. Förbannat hett är denna man. Och om någon undrar hur många gånger jag har läst dessa fantastiska böcker, är svaret många. Nu är böckerna till och med beställda på engelska, för att få ut ännu mer effekt. Böckerna ligger dock olästa i bokyllan för att plöjas igenom på Thailandsresan senare i vinter. Måste juh ha något att se framemot. Filmen Twilight har oxå dreglats igenom oförglömliga gånger. Och jag antar att jag inte kommer att vara ensam om att gå på premiären av New Moon den 20 november.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0