Mina telefonkontakter

är BORTA. Fick ett sms igår och min mobil hängde sig och dog. När jag sedan fick igång den igen var alla mina telefonkontakter borta. Åkte in till en telia butik idag för att ta reda på vad som hände, men det finns inget att göra. Kontakterna är helt enkelt borta. Kul. Snille som man är så har jag inte sparat kontakterna på något annat ställe. Får ta facebook till hjälp att jaga rätt på alla vänners telefonnummer.
Nu är det snart dags för söndagslunch, som kommer att bestå av barndoms favoriten stuvade makaroner och stekt falukorv! Mums, vad gott! Sen blir det till att mecka med nya datorn och få över filer och program. Ska försöka hinna med att slappa i soffan och bara njuta av söndagens ledighet oxå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0