RÄKNAR NER



SNART SÅ. Oj, vad jag är laddad. Ska bli så galet kul och se filmen. Jag har redan sett en del spoilers, men är så förväntansfull så jag knappt kan bärga mig. Jag vet att filmen New Moon kommer skilja sig en del från boken, då Edward inte är närvarande i större delen av boken. Men att göra filmen utan Edward hade ju inte fungerat, så jag är glad att dem tänkt om. Jag har redan läst en del respons på filmen, då det var förhandsvisning i veckan. Responsen var grym. Åhhh.

För övrigt är jag just nu enormt lättad. Den nationella kliniska tentamen är gjord idag. Känns som en bomb har lossnat från bröstet. En uppförsbacke mindre innan examen. Nu kan jag äntligen få lite vila mellan arbetspassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0