FÖRKYLNING DE LUXE



En förkylning de luxe verkar ha slagit till i min kropp. Är totalt igentäppt och förbrukar toarulle efter toarulle. Förkylningen har resulterat i att jag varit på tok för oeffektiv på pluggfronten idag. Med bara drygt en vecka kvar till slutexaminationen, känner jag mig smått stressad. Men tentan skall igentligen inte kräva en massa tokplugg, utan vara relativt övergripande. Men jag känner endå att det krävs lite uppfräschning på de olika diagnoserna. Jag har dock haft tur med några dagars ledighet från akuten. Jobbar lördag och söndag natt nästa gång. Ska byta sovtaktik denna gången. Så nu blir det till att panik kurera mig tills på lördag, för det finns ingen tid för sjukskrivning under praktiken.


Kommentarer
Postat av: Christine

Heeeej.. Vad fin sida Maria!! Jag sitter o pluggar (dvs surfar...) Fan vad tråkigt att bli sjuk. Hoppas du blir bra nu o kryar på dig tills imon.. Ses tjejen! Kram

2009-11-13 @ 10:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0