DEPP...

DEPPIGT värre är det just nu. Har vetat sedan en längre tid att Halmstad Högskola är en av de högskolor/universitet där en Klinisk nationell skriftlig och praktisk tentamen ingår i sjuksköterskeutbildningen. Den skriftliga tentamen innefattar 3 års hårda studier. Vilket jag tycker är mycket posivit och en styrka att trycka på i det kommande cv:et. Men, till saken. Vetskapen om när denna skriftliga tentamen ska äga rum, är det ingen som vetat. Rykten har gått om i januari, december, sista veckan på nästa praktik period och så vidare. I helgen gick jag av en slump in på hemsidans tentamensanmälan och upptäcker, till min stora chock, att tentan är den 20 november! Fram till dess är det sista veckan på Vårdcentralen och därefter akuten som gäller. Pluggtid, vart ska jag klämma in det? Finns väl bara en sak att säga, hejdå livet . Åter den 21.

Kommentarer
Postat av: Maria

Den tentan är inte svår! Tro mig, du klarar den galant, utan att plugga! Hoppas du har det bra på praktiken. Synd att du inte är kvar på 38:an.

2009-11-09 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0