Två träningspass



Hemkommen från dagens ANDRA träningspass. Börjar komma tillbaka i banan nu. Kvällens pass blev ett rent styrkepass på gymmet tillsammans med Kim. Vi körde rygg, axlar, armar och magen. I vissa övningar kände jag fortfarande av boxningsmusklerna efter Wii som vi spelade på juldagen (!?). Kanske borde införskaffa mig detta effektiva spel. Kim hade säkert uppskattat detta förslag. På mitt förra träningsställe tränade jag alltid bodycombat. Det var helt klart veckans favoritpass, alla kategorier. Där jag tränar nu, finns inte denna sjukt effektiva träningsform. Som sagt, combat musklerna har inte använts på ett tag och det gjorde Wii mig påmind om. Saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0