Träningsvärk




Vaknade med skön träningsvärk. Igår var jag iväg och styrketräna för första gången på jag vet inte hur länge. Skäms på mig. Just nu känns mina träningsmål väldigt långt borta. Thailandsformen ligger risigt till. Armstyrkan inför Vasan ligger risigt till. Och löpformen inför Göteborgsvarvet ligger risigt till. Jag har minst sagt en tuff tid framför mig gällande att försöka toppa min träningsform. Har haft en långdragen förkylning och för mycket stress i min vardag som gjort att det inte funnits tid till träning. Tidsbrist är en dålig ursäkt. Kanske är det mer min motivation som inte vill infinna sig. Igår bestämde jag mig iallafall för att minst en gång i veckan framöver måste armarna få sig en rejäl omgång. Mitt nya träningsmål. Ett ynka mål ska jag väl ändå försöka kunna uppnå. Nu - kvällstur på akuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0