Juldagen



Sötaste Saga och Mamma (kusin) Louise.




Kusinerna Louise och Sara, Magnus och jag spelar julklappsleken.

Tredje dagen i rad med julfirande tillbringades hos farmor och farfar. Där åts det julmat så det stod härliga till. Risalamalta och julgodis. Matkoma efter det. Japp. Julklappsleken med kusinerna Louise och Sara är en självklar klassiker. I år fick jag Louises paket med dem underbara Yankee Candle. Tusen tack. Kvällen avslutades hemma hos Louise och Micke, där det duellerades i Wii boxing och spelet Sequence. En mycket trevlig avslutning på julen.

Idag är det annandag jul vilket betyder REA. Jag och Kim hade bestämt oss för att köra en rajd. Varför förstår jag igentligen inte, då vi båda två hatar hetsiga reamänniskor och att man köper saker man absolut inte behöver. Men med lite tålamod kom vi hem med några rejäla godbitar. Nöjd.

Kommentarer
Postat av: Louise

Men jag ser ju crazy ut, hittade du ingen bättre bild. Den på micke kanske......haha.

Tack för en härlig jul, även om vissa besökare kanske va sådär på kvällen. Sorry.

Puss och Kram

2009-12-28 @ 21:27:07
Postat av: sara

Ja var e den på micke?! Den hade nog gjort sig bättre. puss söta

2010-01-10 @ 11:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0