Jag påverkas av varje tanke jag tänker




ATT VÄLJA GLÄDJE - En bok om att få ett bättre liv. Skriven av Kay Pollak, påbörjades igår. Inledningscitatet "Allt kan man ta ifrån människan. Utom en sak - den yttersta friheten att välja förhållningssätt till det som livet för med sig". Tänkvärt citat. Boken, att välja glädje, handlar om att växa och utvecklas. Boken innehåller redskap för hur du kan skapa ett bättre liv för dig själv och de människor du möter. Jag har hört många som lovordat denna bok. Tänkvärd. Boken rekommenderas att läsas sakta, ett kapitel åt gången. Igår tjuva jag och läste två. Får påbörja en annan bok samtidigt och hålla mig till endast ett kapitel per dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0