Gott Nytt År



Happy New Year 2010. Ett helt år har gått. 2009, ja vad ska man säga? Ett år som bestått av en tuff C-uppsats period, en sommar full av jobb och en höst som tillbringades mestadels på Halmstads sjukhus. Ett lärorikt år kan jag summera 2009 med. Nästa år är man ute i arbetslivet. Skönt. 2009 har även varit ett år med motiverande tävlingar, såsom Tjejvasan och Tjejmilen. 2010 ser dock ut att toppa i tävlingsväg för min del. Familj, vänner och sambon har som alltid förgyllt mitt år med minnesrika stunder. Älskar er!

Kvällen till ära kommer tillbringas med min älskade Kim. Vi bestämde oss för att för en gångs skull fira bara vi två. Ingen dum idé alls tycker jag. Det kommer framdukas en utsökt tre rätters meny á la Kim och Maria. Vid tolvslaget firar vi med bubbel och delikat ostbricka. Mums. Har klurat på några löften också, men känns meningslöst då dem aldrig hålls. Önskar er alla ett härligt nyår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0